Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2018



                                                       Σκέφτομαι ότι...





Τι σκέφτεσαι, σε ρωτούν...
Τι σκέφτομαι... Σκέφτομαι... αλλά πάλι δεν είμαι σίγουρη...
Με τι να σκεφτώ... άνθρωπος είμαι κι εγώ...
Λειτουργεί άραγε το όργανο της σκέψης και αν ναι, σε ποιον τομέα... Να λειτουργεί γενικώς, αποκλείεται...
Κοιτάς γύρω... Επιστήμη, τεχνολογία, τέχνες... και ξαφνικά, το μηδέν και το τίποτα...
Αυτό που λένε, πως ο άνθρωπος είναι το μόνο λογικό ον, είναι μύθος ειπωμένος από τον ίδιο για να αυτοθαυμάζεται...
Θα υιοθετήσω τη θεωρία για τα παράλληλα Σύμπαντα και θα περιμένω κάποια στιγμή να μεταφερθώ σε κάποιο... παράλληλο, τέλος πάντων, γεμάτη χαρά μεγάλη που θ' αποφύγω τη μόλυνση και την ανθρώπινη σήψη...
Θα φτιάξω παραμύθι, όπου τα ζώα θα ξεσηκώνονται εναντίον του παραλογισμού του ανθρώπου, θα γίνουν αφεντικά και θα τους σέρνουν από το λουρί...
Θα κάνω εμετό για να ξεράσω την ανθρώπινη παράνοια ...
Τι σκέφτομαι...
Τελικά σκέφτομαι την απύθμενη ηλιθιότητα του όντος που ονομάστηκε άνθρωπος..

5 σχόλια:

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Θα περιμένω το παραμύθι σου αλατακι μου θα γίνει σιγουρα μπεστ σέλερ.. για όποιον εχει ακομα την ευαισθησία να λεγεται ανθρωπος.!!
Να είσαι καλα ..!!! φιλιά!!

~reflection~ είπε...

Τα παραμύθια που μιλούν για τις Αλήθειες που δεν τολμάμε να εκμυστηρευτούμε ούτε στον Εαυτό μας είναι τα πιο σπουδαία βιβλία της βιβλιοθήκης της Ζωής μας....

Αν υπάρχει παραμύθι-φυσικά ναι- το περιμένω κι Εγώ..

:))

to alataki είπε...

Σμαραγδάκι μου... Φιλιά!

to alataki είπε...

reflection... Καλό κου εσύ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...


Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄