Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 07, 2011

Λόλα, έλα Λόλα...




                                                              
λά λά λά.                                                                  λά λά όλα.

Λά λά, Λόλα.
Λόλα, έλα Λόλα.

Νά ή Έλλη. 
Έλα Έλλη.

Έλλη νά ένα μήλο.
Λόλα νά ένα άλλο.

Μήλα, Μίμη.
Έλα, Μίμη, έλα.
                                                              
Έλα, μήλα, μέλι.



Έλα πεταλουδίτσα μου,
έλα νά σέ τσακώσω,
δέν θά σου τσαλακώσω
καθόλου τά φτερά.

Θά σέ ταίζω ζάχαρη.
θά σού'χω γιά σπιτάκι
μεταξωτό κουτάκι,
θά ζήσης μιά χαρά...

(Αφιερωμένο σε όσους νοσταλγικά θυμούνται και στα παιδιά με την ευχή, το μέλλον τους μην πέσει σε χέρια βάνδαλων)

8 σχόλια:

negentropist είπε...

Κλασικό .. το διδάχτηκα στη Α' Δημοτικού !

Σε χαιρετώ Ιωάννα με κάτι εντελώς αντισυμβατικό, που μου ήρθε συνειρμικά στο μυαλό με αφορμή τη Λόλα του Δημοτικού :)

Lola - The Kinks

:)

apinkdreamer είπε...

αχ αλατακι μου...δυστυχως μονο οι φωτογραφιες στο τελος θα μας μεινουν....ξεκιναμε τη σχολικη χρονια χωρις καθολου βιβλια!!! ουτε καν αναγνωστικα!

Ανώνυμος είπε...

Φ,φ.......
Μίμη, να μία φωτοτυπία!!!!!!!!!!!
ΘΕΟΦΑΝΩ

to alataki είπε...

NEGENTROPIST
Ωραίο το link Neg.

APINKDREAMER
Pikny μου η ευχή μου μάλλον δεν πιάνει.

ΘΕΟΦΑΝΩ
Κάτσε να δούμε, ο Μίμης θα τις έχει κι αυτές...

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΔΕΝ ξεχνιέται τ ατιμο!
Πάντα τέτοια εποχή η αναπόληση είναι δεδομενη, Ιωάννα μου.
Μακάρι να είναι και η νέα γενιά τυχερή...
Φιλάκιαααα

Χρήστος Γ. είπε...

Την καλημέρα μου από τους ωκεανούς!

to alataki είπε...

Chrisgio

καλημέρα σου!
Στους ωκεανούς;
Μια χαρά είσαι, μείνε εκεί...

marilia είπε...

Όχι άλλα "λα" και "Λόλες" έχω λαλήσει, η δασκάλα!!! :S