Πέμπτη, Μαρτίου 04, 2010

Τα κοσμήματα της Δροσοσταλίτσας...

Aχ, σαν τα χιόνια.
 Μου έλειψε αυτός ο χώρος, δεν ξέρω τι γίνεται και με τους φίλους δεν προλαβαίνω να κάνω πολλά πράγματα, θα επανορθώσω σύντομα.
Σήμερα όμως κάνω μια εξαίρεση και γράφω βιαστικά για κάτι που μου έδωσε μεγάλη χαρά.
 Όλοι γνωρίζουμε την  Drosostalitsa, το κορίτσι με το μαγευτικό μπλογκ Κοσμήματα με χάντρες, είμαι σίγουρη πως όλοι την αγαπάμε και λατρεύουμε να κάνουμε επίσκεψη στη σελίδα της, να θαυμάζουμε το χειροποίητο κόσμημα και να μαθαίνουμε από τις οδηγίες και τις ιδέες της που η ίδια τόσο μεγαλόκαρδα μας προσφέρει.
 Έχω να σας πω ότι τη Δροσοσταλίτσα τη γνώρισα μέσα από εδώ, με συνεπήραν οι δημιουργίες της, επικοινώνησα μαζί της και την παρακάλεσα αν μπορούσε να μου στείλει κάποια κομμάτια.
Έμαθα πως αυτό το γλυκό κορίτσι τούτη την εποχή κάνει έκθεση χειροποίητου κοσμήματος στην πόλη της  και σήμερα έλαβα ταχυδρομικά τα κοσμήματά της.
Τι να σας πω, είναι εξαιρετικά έργα κατασκευασμένα με εκπληκτική καλλιτεχνική μαεστρία, το κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και η Δροσοσταλίτσα τα διαθέτει σε απίστευτα χαμηλές τιμές.
Αυτό ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, σας διαβεβαιώ πως η ίδια δεν γνωρίζει τίποτε και το θεωρώ ανόητο να μην ξέρουμε τι έχουμε στο σπίτι μας...
Σας συνιστώ να ρίξετε μια ματιά στο ανάλογο ποστ της σελίδας της...
Σας φιλώ μέχρι να σας ξαναδώ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: