Σάββατο, Οκτωβρίου 09, 2010

Από τα μυστικά της γιαγιάς

Αχ... να κάνω ένα μπάνιο!




Χαλαρωτικό, θεραπευτικό, αρωματικό, καλλυντικό. Το απαραίτητο!
Σκέφτεστε κάτι καλύτερο μετά από μια κουραστική, αγχωτική, στενάχωρη μέρα;

Ας γεμίσουμε τη μπανιέρα με ζεστό νερό και ας το εμπλουτίσουμε με υλικά... μαγειρικής
Όπως αν φτιάχναμε ένα υπέροχο κέικ για να φιλέψουμε τον καλό μας...

Η απαλή επιδερμίδα έχει γοητεία ακαταμάχητη

Στο νερό της μπανιέρας προσθέτουμε
1 λίτρο γάλα
1 φλυτζάνι του καφέ μέλι
5-6 καρφάκια γαρύφαλλου

Το απολαμβάνουμε βουτηγμένες στο νερό πίναντας άργά 1 ποτήρι κόκκινο κρασί.
Βγαίνοντας θα είμαστε απαλές, μοσχομυριστές και ευδιάθετες.με τα... προσόντα της Κλεοπάτρας!

Αν έχετε προβληματάκι με το γάλα και το μέλι, η γιαγιά αποκαλύπτει και ένα άλλο μυστικό της...

Μπάνιο μπαχαρικών
Σε 1 λίτρο νερό βράζουμε
2-3 φύλλα δάφνης
1 κουτ. γλυκού μέντα
1    ''          ''        λεβάντα
1    ''          ''        θυμάρι
1    ''          ''        δεντρολίβανο
1    ''          ''        μπαχάρι σε κόκκους
1    ''          ''        κίμινο


Φιλτράρουμε προσθέτουμε 1 φλιτζάνι του καφέ βότκα και ρίχνουμε το θαυματουργό νερό στο νερό της μπανιέρας.

Θεσπέσιο μπάνιο με πολλαπλές ιδιότητες.
Αποτοξινώνει, συσφίγγει, τονώνει, χαρίζει ευεξία.

Γυναίκες όμορφες, έτοιμες για όσα μας αξίζουν...








15 σχόλια:

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=40RbskvZ2qM

Theodosia είπε...

Μπράβο Ιωαννάκι μου με το πρωτότυπο θέμα. Μου θύμισες πολύ γλυκές εποχές.
Επίσης να προσθέσω ότι ένα πήλινκ με σόδα και λάδι ελιάς καθαρίζω τέλεια το πρόσωπο. Κι αν βάλουμε και μάσκα με γιαούρτι που θα έχουμε προσθέσει μέλι και άργιλο θα συσφίξει την επιδερμίδα του προσώπου μας.

Πολλά φιλιά:)

apinkdreamer είπε...

αφου εχει λεβαντα που ειναι το αγαπημενο μου συστατικο(και για τα ξορκια μου!!!) θα το δοκιμασω!!!
φιλια!!!

ღ oneiremataღ είπε...

τέλειο Ιωάννα !!!!!...βασικό στο χαλαρωτικό μπάνιο να προσθέσω εγώ το να ανάψουμε μερικά κεριά και να βάλουμε απαλή μουσική της αρέσκειάς μας για ακόμα περισσότερη επιτυχία... στο τονωτικό βότκα? μεθυστικό αυτό, εκτός από τονωτικό ...χρήσιμες πολύ οι συμβουλές, ελπίζω να έχουν αποτέλεσμα, θα της ακολουθήσω... τώρα που το σκέφτομαι δαπανηρό τελικά το μπανάκι με τα μυστικά της γιαγιάς...καλό σου βράδυ, φιλάκια πολλά :-)))))

ღ oneiremataღ είπε...

*τις* ακολουθήσω -συγνώμη-

to alataki είπε...

ΜΑΜΟΥΝΙ
Βρε Μαμούνι, κάνε ένα link να σε βρω, είμαι και λίγο άσχετη...

THEODOSIA
Τέλεια η μάσκα, θα τη γράψω στα μυστικά για το πρόσωπο.

APINKDREAMER
Λεβάντα και δεντρολίβανο νεραϊδούλα μου, διώχνουν τα κακά πνεύματα και αφήνουν χώρο στα καλά ξωτικούλια...

ΟΝΕΙΡΕΜΑΤΑ
Τόσο όμορφη που είσαι εσύ, αν κάνεις και το μαγικό μπάνιο, καήκαμε οι υπόλοιπες...

Φιλάκια σε όλες σας και καλές απολαύσεις...

~reflection~ είπε...

θέλω μπανάκι με υγρασία φιλιών... χαδακι για σαπουνι και λογάκια σαν νεράκι για να ξεβγάλουμε τις ερωτικές σαπουνάδες!...

μπορω???

φιλι!!!.. αρωματικο!...

Un par de neuronas... είπε...

Φιλενάδα, ωραία εικόνα μου έδωσες... και το χρειάσουμε σήμερα!!!

Φιλάκια πολλά!!!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Να σας ξενερώσω???

Θα σας ξενερώσω!!

Λοιπόν, σήμερα η μεγάλη μου κόρη έκανε μια εργασία για τη λειψυδρία στις χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου και για την εξοικονόμηση των υδάτινων πόρων!

Για μαζευτείτε!! (Άκου να γεμίσουμε τη μπανιέρα!!)

χα χα χα

Καλό βράδυ!

to alataki είπε...

ΚΑΚΙΑ
Και το ρωτάς τοματική μου Κάκια...
Και βέβαια μπορείς!

VERONICA
Καλό μπανάκι Βερόνικα...

ΦΥΣΙΚΕΝΙΑ
Έλα ντε, μη μας μαλώνεις και σιγά-σιγά θα φτάσουμε στο πρόσωπο οπότε θα κάνουμε οικονομία...
Αλλά απόψε άφησέ με να το απολαύσω που το χρειάζομαι...

Φιλάκια...

Anael είπε...

δίνεις ιδέες ώρα που'ναι..!
καλώς σε βρήκα!

Unknown είπε...

Δεν μου λες Αλατάκι μου,
τι γιαγιά είναι αυτή με τέτοιες συνταγές!!!!

Νάσαι καλά μάτια μου

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Τα μπαχαρικά τα βρίσκω ακαταμάχητα.. Ειδικά ν αρωματίζουν το μπάνιο..
Καλό βράδυ ευφάνταστο αλατάκι..

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Αααα... υπέροχο.

Φανταστικό. Ό,τι ακριβώς χρειάζομαι.

Να είσαι καλά.

Lilalilak είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες! Εύκολες, ανέξοδες και πολύ ανεβαστικές.. Γιατί καλό είναι να μας καλομαθαίνουμε που και που.. :)