Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 12, 2011

Μια φωτοτυπία και μια χρεοκοπία...






... Θεούλη μου καλέ, φύλαγε τη μαμά μου τον μπαμπά μου, τον παππού μου, τη γιαγιά μου, τ’ αδελφάκια και όλα τα παιδάκια.
Σε παρακαλώ θεούλη μου στείλε στον μπαμπά ότι σου ζητάει για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο, γιατί βαρέθηκα να τους ακούω να μαλώνουν για κάτι που δεν καταλαβαίνω.
Ο μπαμπάς και ο παππούς ζητάνε μια χρεοκοπία και ο μπαμπάς λέει πως εσύ του έστειλες κάτι βρικόλακες για να τον τιμωρήσεις που απατάει τη μαμά και η μαμά λέει πως έστειλες κάτι καλούς κυρίους για να τη σώσεις που κάνει καλές πράξεις και έχει στο κεφάλι της τον μπαμπά και όλο του το σόι, αλλά εγώ πιστεύω τον μπαμπά και ο παππούς λέει πως όταν στον βάλτο μαλώνουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια και ο μπαμπάς λέει πως εσύ φταις που μαζί με τους βρικόλακες του έστειλες και τα βουβάλια και δείχνει στη μαμά κάτι βουβαλίσια κεφάλια που βγαίνουν στην τηλεόραση και κάθε μέρα φωνάζει και παρακαλάει να του στείλεις μια χρεοκοπία να πάει στα κομμάτια και δεν θέλει να τον σώσουν οι βρικόλακες, προτιμάει να τον σώσει μια και καλή, η χρεοκοπία που θα στείλεις εσύ.
Γι’ αυτό θεούλη μου κι εγώ σε παρακαλώ, μη μου στέλνεις ποδήλατο, γιατί ο μπαμπάς λέει πως αν μου στείλεις ποδήλατο οι βρικόλακες θα μας πάρουν το σπίτι, γι' αυτό στείλε μου μόνο μια φωτοτυπία να πάω σχολείο μου να ησυχάσω, στείλε και στον μπαμπά μου μια χρεοκοπία, γιατί αλλιώς λέει οι βρικόλακες θα του πιουν το αίμα και έχει και αναιμία.






ΥΓ. Θεούλη μου σου στέλνω και αυτές τις φωτογραφίες για να δεις τους βρικόλακες και τα βουβάλια που λένε ο μπαμπάς και ο παππούς.
Αμήν...


6 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Καλά.. σκιάχτηκα με την φωτογραφία του βρυκόλακα.. :p

να σου πώ διαβάζω εδώ κι εκεί τις συνέπειες που θα έχει στην χώρα και στομ λαό μιά χρεοκοπία και βάζω τα γέλια..

τι περιγράφει?
αυτό ακριβώς που βιώνουμε τούτη την στιγμή..
χαχαχα

ανεργία, εγκληματικότητα, στάση πληρωμών κλείσιμο επιχειρήσεων και κατάρευση..

καλά.. αυτά δεν γίνονται και σήμερα και κάθε μέρα???

ΝΑΙ..
ΟΛΑ αυτα, εκτός οτυ οτι ΑΝ γινόταν μία χρεοκοία, οι τράπεζες δέν θα είχαν ΚΑΜΙΑ δουλειά εδώ στα μέρη μας..

οπότε καταλαβαίνει κανείς γιατί θα κρατηθούν με νύχια και με δόντια οι βρυκόλακες να μην χρεοκοπήσουμε..

ασπασμοί :)

ღ oneiremataღ είπε...

στέρεψαν και τα λόγια, στέρεψαν και οι ιδέες, στέρεψαν και οι ελπίδες... να συμπληρώσω κι εγώ το ίδιο παιδιάστικά?? Ελλάδα χώρα του πολιτισμού και των γραμμάτων που δίδαξες αξίες και ήθος πού σε καταντήσανε.......???
φιλάκι γλυκό Ιωάννα μου

para-kelsoscooks είπε...

Άμα ο καλός Θεούλης σε ακούσει, εμείς λες θα το μάθουμε; ποιός θα μας ειδοποιήσει;Ή μήπως σε έχει ήδη ακούσει;

negentropist είπε...

96 %

Oι θεοί, ακόμη κι' αν υπήρχαν, θα σιωπούσαν ..

Η σιωπή του Θεού και η προπαγάνδα της πίστης

Σκόπιμος Πόνος

:)

to alataki είπε...

Ευρύνοε

Για να δούμε τι θα δούμε...
Λες να μας πιάσουν;


ονειρέματα

Ευτυχώς έχουμε το παρελθόν, να έχουμε να θυμόμαστε δηλαδή...

parakelsos

Θα σε λέω... Πάρυ.
Ελπίζω κι εγώ να είχε αλλού το μυαλό του εκείνη την ώρα...


negentropist

Παιδάκι είναι κι αυτό Νεγκ μου, μην το παρεξηγείς...

α Κενταύρου είπε...

Eνας νέος άνθρωπος το έγραψε σε ένα μπλοκ.

Όπως είπε πολύ σωστά ένας φίλος μου : “Ντρέπομαι για τη γενιά των γονιών μας που δεν είχε τη στοιχειώδη λογική για να το καταλάβει. Δεν μπορείς να βγάζεις 100 δραχμές το μήνα και να ξοδεύεις 105. Θα γίνει 1, 2 άντε 3 μήνες. Μετά όμως πρέπει να σταθείς στα πόδια σου, να ξεπληρώσεις και να συνεχίσεις να ζείς με τις δικές σου δυνάμεις. Έστω και πιό φτωχικά, αλλά τίμια με αξιοπρέπεια, με τον ιδρώτα του δικού σου προσώπου, όχι του Γερμανού ή Γάλλου εργαζομένου. Αλλιώς, είσαι υπόδουλος του δανειστή σου.“