Τρίτη, Νοεμβρίου 08, 2011

Θεατρικό Μονόπρακτο




                        Θέατρο του παραλόγου


            Πρόσωπα του έργου
            Γογάκις
            Τονάκις
            Μαμά Γογάκι

Γογάκις    Μαμά, ο Τονάκις δεν μου δίνει το παιχνίδι του, να τον μαλώσεις…
Μαμά       Γιατί Τονάκι δεν δίνεις το παιχνίδι σου;
Τονάκις    Είναι δικό μου και θέλει να μου το πάρει.
Γογάκις    Μαμά, θέλω να τον σκοτώσεις με το όπλο του μπαμπά.
Μαμά       Γογάκι μου, δεν σκοτώνουμε έτσι τα παιδάκια.
Γογάκις    Εγώ όταν μεγαλώσω θα τον σκοτώσω.
Τονάκις    Κι εγώ όταν μεγαλώσω δεν θα σε έχω φίλο.
Γογάκις    Ούτε εγώ.
Τονάκις    Θα με παρακαλάς, γιατί κανένα παιδί δεν θα σου μιλάει τέτοιος που είσαι.
Γογάκις    Κι εσένα θα σε χωρίσουν όλα τα κορίτσια και θα σε λένε προδότη που μαρτύρησες τη Νούλα στην κυρία.
Τονάκις    Εσένα που τα θέλεις όλα δικά σου κανένας δε σε χωνεύει. 

Γογάκις    Εμένα η μαμά μου λέει πως είμαι ομορφότερος από σένα και με αγαπάνε όλα τα κορίτσια.
Τονάκις    Εμένα όμως με  αγαπάει η καλύτερη μαθήτρια της τάξης που τραγουδάει και καλύτερα από όλους.
Γογάκις    Εσένα όμως σε λένε όλοι μαρτυριάρη και κάθε φορά κάνεις χαλάστρα στην τάξη.
Τονάκις    Κι εγώ όμως είμαι ο καλύτερος μαθητής κι εσύ είσαι ο πιο βλάκας της τάξης.
Γογάκις    Μαμά, ο Τονάκις με είπε βλάκα.
Μαμά       Να του πεις να βγάλει το σκασμό και να περιμένει να δει τι θα γίνει όταν μεγαλώσετε.
Τονάκις    Η κυρία στην τάξη λέει πως ο Γογάκις είναι κακομαθημένος.

Μαμά       Θα της πετάξω μια εφεδρεία που θα είναι όλη δική της, να της πεις.
Τονάκις    Και τα παιδιά λένε πως η κυρία του κάνει όλα τα χατήρια γιατί αγαπούσε τον μπαμπά του.
Μαμά       Βρε το ραμολιμέντο, μέχρι και τις δασκάλες…
Γογάκις    Εγώ όταν μεγαλώσω θα γίνω αρχηγός της τάξης και σένα δεν θα σε κάνω υπαρχηγό μου.
Τονάκις    Και ποιον θα κάνεις, αφού κανένας δεν θα θέλει να έρθει μαζί σου.
Γογάκις    Κανέναν, θα τα κάνω όλα μόνος μου.
Τονάκις    Αφού η κυρία λέει πως είσαι ανίκανος να κάνεις μια σωστή δουλειά.
Γογάκις    Μαμά, μαμά, η κυρία με λέει ανίκανο.
Μαμά       Άχρηστος κλάδος, θα τους καταργήσω που θα μας πουλήσει τσαμπουκά, να της πεις.
Γογάκις    Μαμά, θέλω να γίνω αρχηγός.
Μαμά       Είσαι γεννημένος για αρχηγός Γογάκι μου.
Τονάκις    Θέλω κι εγώ να γίνω αρχηγός. Έλα να παλέψουμε.
Γογάκις    Θα σε νικήσω γιατί είμαι πιο δυνατός.
Τονάκις    Τώρα κάνεις το μάγκα, αλλά κάποια μέρα θα σε εκδικηθώ. Θα σε διώξουν απ΄ όλες τις παρέες και μόνον εμένα θα έχεις να  παίζεις.
Γογάκις    Θέλεις να παίξουμε πάρτα όλα;
Τονάκις    Όχι, γιατί κλέβεις.
Γογάκις    Μαμά, ο Τονάκις δε θέλει να παίξουμε πάρτα όλα.
Μαμά       Γιατί βρε Τονάκι, αφού θα πάρεις τα μισά.
Τονάκις    Όλο έτσι λέει και στο τέλος μετανιώνει και κλέβει.

Γογάκις    Να φύγεις από το σπίτι μου.
Τονάκις    Κι εσύ να μην ξαναπατήσεις στο δικό μου και θα πω σε όλα τα παιδιά ότι έκλεψες το κολατσιό τους.
Γογάκις    Στα τέτοια μου, τώρα που το έφαγα;
Τονάκις    Θα μεγαλώσουμε και θα δεις τι έχεις να πάθεις.
Γογάκις    Μαμά, μαμά, τι θα πάθω όταν μεγαλώσω;
Μαμά       Μη φοβάσαι Γογάκι μου, ότι και να πάθεις η μανούλα είναι εδώ…
Τονάκις.   Η μαμά μου λέει, ως πότε θα ζείτε να τον φυλάγετε και όταν τινάξετε τα πέταλα θα τον φάνε οι καρχαρίες.
Μαμά       Damned you. Go to hell all of you.
                  
                                                 Τέλος

6 σχόλια:

~reflection~ είπε...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Μη μαλώνετε τα Παιδιά...

παντα φταίνε οι ΚΑΚΟΙ γονείς, όσο καλά κι αν ....Κρύβονται!!!!


;-))))))))

φιλακι.....

apinkdreamer είπε...

χαχχαχα!!! απιθανο αλατακι μου!!! να εισαι καλα!

ΚΥΜΙΝΟ είπε...

ΜΑΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΕΞΟΥΣΙΑ...
ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΤΕΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ...

drosostalitsa είπε...

χαχαχαχα! τρομερο!

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ πετυχημένο. Ξέχασες όμως να γράψεις ότι τα πρόσωπα είναι φανταστικά και όποια ομοιότητα.....

ღ oneiremataღ είπε...

πάντα τα πρόσωπα είναι φανταστικά κι αν ο καθένας αναγνωρίζει φυσιογνωμίες ή χαρακτήρες τότε... να πάει να κοιταχτεί!!...... σωστά??
εμείς εδώ μέσα δημιουργούμε στα μονοπάτια της φαντασίας και της έκφρασης απλά!!
Ιωάννα απίθανο το θεατρικό του παραλόγου, μου άρεσαν ιδιαίτερα οι πετυχημένες στοιχομυθίες σου!!! συνέχισε να γράφεις με όρεξη και διάθεση, σου ταιριάζει τόσο μα τόσο...φιλάκια πολλά