Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2009

Αχ Καρέκλα, αχ Καρεκλίτσα μου...


Αγαπημένη, Λατρεμένη, Ακριβή μου Καρέκλα
Είσαι για μένα μάνα και δίδυμη αδελφή και η Αγαπημένη, σαν το χέρι το δεξί και τα δυο μου μάτια μοιάζεις, είσαι το παν για μένα.
Τι είμαι εγώ χωρίς Εσένα; Ορφανός, τυφλός και κουλοχέρης είμαι.
Εσένα έψαχνα στο διάβα μου και νόμιζα πως όχι. Και κάποτε σε βρήκα. Ένα θαύμα έγινε και συναντήθηκα μαζί σου, δόξα τα Παμπόνηρα Κομματικά και τα λοιπά. Φακέλους έγλυφα και άλλα που δεν λέγονται και πάνω εκεί που είχε καεί η γλώσσα μου και έλεγα πως ήμουνα χαμένος, κάποιος καλός μου έτεινε το χέρι - με το αζημίωτο - με έσπρωξε να σκαρφαλώσω και με ξάπλωσε πάνω στο μαλακό και άνετο κορμί σου.
Τι ευτυχία και πόση καλοπέραση! Ανεμελιά και δόξα και πλούτη μου τα χάρισες, το ομολογώ Μαγική μου κι ας λένε οι αχάριστοι το αντίθετο.
Μεράκι το είχα βρε Καρεκλίτσα μου το εξοχικό στο Κυκλαδίτικο και το πλεούμενο πρόχειρο στο λιμάνι. Άνθρωπος είσαι βρε αδελφέ, σκας ένα βράδυ και πού να τρέχεις να ξεσκάσεις δίχως φουσκωτό και παραλία Ι.Χ. Πόθος μου ήταν στο βουνό να φυτέψω ξέξασπρη σπιταρώνα που τάβλεπα και θόλωνε το μάτι μου, άκουγα off shore και ίδρωνε τ' αυτί μου.
Στο πηγάδι εγώ κατούρησα;
Να είσαι καλά βρε μάνα κι αδελφή Καρέκλα μου π' απλόχερα τάστρωσες στα πόδια μου όλα τούτα.
Σπουδαία υπόθεση που σε έκανα δικιά μου...
Όχι, όχι δεν θ' αφήσω να σε πάρει από μένα ούτε ο ίδιος ο Θεός. Σφαγή θα γίνει για Σένα και μόνο για Σένα ω Καρέκλα.
Κι εσύ όμως μη μου φανείς αχάριστη και κάνεις καμιά λαμογιά όπως έκανες στον προηγούμενο και αν σου έρθει κάνα ξαφνικό...
Να θυμάσαι τις μάχες που έδωσα για χάρη σου, να θυμάσαι πόσους έκαψα στα πόδια σου  να σε ζεστάνω, να θυμάσαι τα κεφάλια που έπεσαν στη γκιλοτίνα, να θυμάσαι τα κουφάρια που έθαψα στο χώμα.
Να θυμάσαι, ένα σου λέω, την ψυχή που πούλησα στο διάβολο!
Όχι, όχι, όχι εμείς οι δυο δεν πρέπει ν' αποχωριστούμε. Στην ανάγκη με κόλα δυνατή θα κολλήσω πάνω σου τον κ--- μου... το πλευρό μου ήθελα να πω, γιατί χαμένος θα είμαι πάλι,  ένα μηδενικό δίχως Εσένα αχ Καρέκλα, αχ Καρεκλίτσα μου!
Άντε, και καλόν Οκτώβρη!

4 σχόλια:

ΚΑΛΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΧ. είπε...

Μπράβο,πολύ επίκαιρο,λόγω εκλογών-ρουσφετιών,καλύπτει όλο το θέμα με λίγα λόγια και ζουμερά.

------ είπε...

χαχαχα!!!!γεια σου Ιωάννα μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ "ΑΛΑΤΑΚΙ"ΜΟΥ!!
ΠΑΝΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ,
ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ! ΚΑΛΗ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!! ΘΕΟΦΑΝΩ

Unknown είπε...

Κανένας εμπνευστής του αμιγές καπιταλιστικού συστήματος δε θέλησε ποτέ να χάσει το στοίχημα που είχε βάλει με τον εαυτό του ή με τους ευτραφείς γραβατομένους τραπεζίτες φίλους
του.Από κεί ξεκινάνε όλα! Ξυλώστε τους!!