Δευτέρα, Απριλίου 05, 2010

Λογικά όντα σε παραλογισμό...

Είναι ν' απορεί κανείς πώς καταφέρνουμε εμείς οι άνθρωποι που μας είπαν πως είμαστε όντα λογικά, να πετυχαίνουμε το παράλογο...
Πώς είναι δυνατόν να μετατρέπουμε την Ανάσταση από γιορτή Αγάπης σε καθεστώς θρήνου...
Από ημέρα ειρήνης σε πόλεμο με βεγγαλικά, κροτίδες, μπαρουτιές και κουμπουριές...
Από το Αναστάσιμο μήνυμα σε μηνύματα θανάτου..
Είναι στη φύση μας ν' αποζητάμε τον πόνο τελικά;


Συγνώμη, επηρεάστηκα από τις ειδήσεις.
Όπως και νάχει ο Θεός να μας φυλάει και να μας ξαναστείλει τη χαμένη λογική μας...



11 σχόλια:

iamaticus είπε...

ΓΕΝΝΗΣΗ-ΖΩΗ-ΘΑΝΑΤΟΣ-ΕΠΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ (και ΑΝΑΣΤΑΣΗ!),ολα μεσα στο Κοσμικο γιγνεσθαι...

Ο ορμητικος,ΕΡΩΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ και αιωνιος ΑΙΤΙΟΣ-(ποντιφηξ-ενδιαμεσος-μεσιτης) αυτης της μυστηριωδους σχεσεως,αναμεσα σε ολα αυτα.

Η καημενη η ΛΟΓΙΚΗ,οφειλει να υποχωρει μπροστα σε τετοιου μεγεθους,ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΕΣ.

Τι απομενει γι αυτη??
Ο στενος χωρος ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ και ο στενωτερος χωρος ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ!!!

Τωρα ΖΩΝΤΑΣ με ΑΤΕΛΗ-ΜΕΤΡΙΑ ΗΘΙΚΗ (ακομα και Χριστιανικη)τι ΗΘΗ και....ΕΘΙΜΑ να περιμενει κανεις...
Απλα επιταχυνουν-ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ (μυστηριακα),την ΚΑΘΑΡΣΗ μεσα απο τον ΘΑΝΑΤΟ-ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΠΟΝΟ!!!!

Αυτη ακριβως η διαδικασια ειναι ΤΕΚΝΟ που προερχεται απο ενα αλλο ΒΙΑΙΟ ΚΑΙ ΟΡΜΗΤΙΚΟ ΕΡΩΤΑ (ΑΝΟΜΟΙΩΝ).
Της ΑΡΣΕΝΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ με το ΘΗΛΥΚΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ...
Το τεκνο αυτο προιον ΕΞΕΛΙΞΗΣ (ΝΕΑΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ακομα και ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ),θα το βαφτισουμε,ΝΕΟ ανωτερο ΗΘΟΣ...ΗΘΙΚΗ κλπ.
Αυτα: ΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ,αλλοι τα βλεπουν και ΑΝΑΠΟΔΑ (ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΑ).
Οι αισιοδοξοι πρεπει να υπομενουν τους αιωνες.
Οι απαισιοδοξοι ειναι ηδη νεκροι...εν αναμονη ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ!!!

Matriga είπε...

Χριστός Ανέστη, Αλατάκι!
Πέρασα να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά
με υγεία και αγάπη.

Κοχυλένια φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

...η λογική του μέλλοντος, κυρά μου, είν'η τρέλλα....

to alataki είπε...

Iamaticus... Αν είσαι αισιόδοξος, υπομονή αιώνια σου εύχομαι, στην αντίθετη περίπτωση... καλή Ανάσταση... Άμήν!!!

Matriga μου, ευχαριστώ πολύ, επίσης

Ανώνυμε, μήπως τελικά η τρέλλα θα μας σώσει;

Theodosia είπε...

Δεύτερη φορά που προσπαθώ να σχολιάσω.Τελικά ο blogger θα με τρελάνει.Όχι ότι ήμουν και καλά δηλαδή ποτέ.Θα σου απαντήσω με κάτι πολύ καλό που διάβασα σήμερα στο ΚΕΝΤΡΙ.
"Γιαυτό τους χαίρομαι εγώ τους ορθόδοξους πιστούς, επειδή το μήνυμα της αγάπης το λαμβάνουν σαν αφορμή για πόλεμο και αντί να ανταλάσσουνε "φλώρικα" φιλιά, πετάνε μερικές χιλιάδες ρουκέτες!!!
Και όλο αυτό θα το "ντύσουμε" και μ' ένα ωραίο διαφημιστικό σύνθημα του στυλ "Live your Death in Greece" και θα το λανσάρουμε σ' όλο τον κόσμο και θα πήξουμε στο τάληρο, τέλος και τα ελλείματα και τα άδεια ταμεία..."
Φιλάκια καλό μου:)

Ευρύνοος είπε...

Μα το παράδοξο έγινε η καθημερινότητα και η λογική βαφτίστηκε τρέλα..

καλώς ήλθατε στον κόσμο του 21ου αιώνα :)

καλό βράδυ :)

to alataki είπε...

Theodosia μου, ωραία τα λέει το Κεντρί, φοβάμαι μην το έχει η φάρα μας να μας τραβάει το αρνητικό...

Ευρύνοε, αρνούμαι αυτόν τον κόσμο, όπως κι εσύ δηλαδή και η Θεοδοσία το ίδιο. Άλλο είναι να έχεις παρέα...

iamaticus είπε...

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ Alataki...
Στο blog μου,μου ΕΒΑΛΕΣ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ!!!

Τωρα ΚΟΛΑΕΙ και μια ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!
www.iamaticus.blogspot.com (ΔΕΣ ΗΧΟΥΣ ΑΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΑ)
Δες την αναρτηση:Σαββατο 31 οκτωβριου 2009, με θεμα:ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ (ΜΙΑ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.

iamaticus είπε...

ΑΛΑΤΑΚΙ ΜΟΥ...
Θελω να με συγχωρας γιατι το blogaki σου που με παθος και συνεπεια παρακολουθω δεν το εχω στα "ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ"-Η-σ αυτα που "ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ"

θΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙ....ο γιος μου!!!(αναμονη)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.

to alataki είπε...

Iamaticus συγχωρεμένος, δεν τα αξιολογώ κάτι τέτοια και η προκλητική απάντηση έχει και μια άλλη εξ' ίσου προκλητική... νομίζω δηλαδή.

iamaticus είπε...

Ετσι ειναι Ευγενικο "Γλυκο"ΑΛΑΤΑΚΙ!!!

Για ολα ευχαριστω!!!